23.06.2009
Асоціація європейських автовиробників (ACEA) вимагає перенести дату введення обмежень на використання в автокондиціонерах фтормістких хладагентів (наприклад, фреону), які володіють високим потенціалом глобального потепління (GWP). Відповідний лист було надіслано у вівторок до Європарламенту, повідомляє інформаційне агентство Reuters.
Потенціал глобального потепління – це одиниця вимірювання, яка дозволяє порівняти, як різні хімічні речовини впливають на зміну клімату Землі. За точку відліку в цьому випадку приймається дія на процеси в атмосфері вуглекислого газу. Наприклад, речовина з GWP рівним 10 прискорює глобальне потепління клімату в 10 разів сильніше, ніж діоксид вуглецю.
Директива, яку хочуть змінити представники ACEA, забороняє використання хімічних сполук з потенціалом глобального потепління понад 150 GWP в системах кондиціонування автомобілів (йдеться про нові моделі) з першого січня 2011 року. А з 2017 року такі сполуки не можна буде використовувати в системах кондиціонування будь-яких транспортних засобів.
У 2006 році, коли була прийнята ця директива, представники ACEA не стали проти неї заперечувати і пообіцяли виконати всі прописані в ній вимоги. Тепер представники автоконцернів вимагають від Європарламенту відсунути терміни впровадження заборони на два-три роки вперед.
Головний аргумент ACEA – світова криза, через яку у виробників автомобілів не вистачає коштівв на те, щоб вчасно закінчити розробку нових технологій, які дозволять відмовитися від хладагентів з високим GWP.
Раніше, восени минулого року, ACEA вдалося пролобіювати у Європарламенті істотне послаблення вимог до викидів СО2 автотранспортом на найближчі шість років.
До складу ACEA входять такі компанії, як BMW, Daimler, Fiat, Ford, GM, PSA, Renault, Toyota, Volvo і Volkswagen.
return_links();
?>