30.06.2009
За підсумками першого півріччя компанія BMW вперше за останні вісім років випередить за продажами свого головного конкурента на ринку США - компанію Lexus - і вийде на перше місце серед преміумних марок. Як повідомляє Automotive News, офіційні підсумки продажів будуть опубліковані у середу, проте за результатами перших п'яти місяців BMW вже випереджає Lexus.
З початку 2009 року попит на автомобілі Lexus в США знизився на 37,2 відсотка, тоді як у BMW спад продажів виявився дещо нижчим - всього 30,5 відсотка. Проте представники Toyota відзначають, що в другому півріччі ситуація може змінитися: на американський ринок вийде новий кабріолет Lexus IS, а також гібридна модель HS250h - перший серійний "гібрид" у преміумному сегменті.
У минулому столітті найуспішнішим преміумним брендом у США була марка Cadillac - вона утримувала лідерство в класі впродовж 51 року - з 1946 по 1997 рік. У 1998 році цей титул перехопила марка Lincoln, що належить концерну Ford, а ще через рік найбільш продавним у Америці "розкішним" брендом стала марка Mercedes-Benz.
Варто також відзначити, що для марки BMW північноамериканський ринок є найбільшим ринком збуту. На частку США припадає 23 відсотки продажів BMW, тоді як на "домашньому" ринку - в Німеччині - продається 19,6% автомобілів цієї марки.
return_links();
?>