Дропшиппінг (англ. dropshipping – пряма доставка) – торгова схема, за якої продукція виробника продається посередником (дропшипер). Дропшиппінг – це вид торгівлі, переважно через інтернет-магазини, під час який посередник (дропшиппер) першим знаходить клієнта (покупця), отримує замовлення за конкретний товар і передоплату. На наступному етапі посередник здійснює повторне замовлення покупець замовляє на веб-сайті продавця та оплачує його, вказавши покупця як одержувача.

Дропшиппінг має вагомі переваги перед іншими видами електронної комерції тому що не вимагає складських приміщень для зберігання товарів, як і не вимагає великих фінансових витрат, звичайно ж, потрібно враховувати початковий внесок, розробку торгової платформи та пробну партію для вивчення актуальності товару і його якості. Також потрібен комп’ютер або мобільний пристрій і постійний доступ до мережі Інтернет для спілкування з клієнтами та постачальниками.

Якщо говорити про дропшиппінг Україна, то така схема складається з кількох етапів:

Крок 1. Посередник знаходить сайт постачальника товару, ціна якого здебільшого нижча, ніж ціни на місцевих ринках, за умови, що постачальник продає свій товар поштою.

Крок 2. Посередник замовляє пробну партію товару та обговорює умови співпраці (гарантія, умови доставки тощо) з постачальником.

Крок 3. Посередник копіює опис і зображення товару на веб-сайті постачальника або робить це самостійно, а потім виставляє товари постачальника на електронні торгові майданчики від свого імені.

Крок 4. Покупці купують товар у посередника з відправкою від постачальника. Більше того, посередник приймає лише замовлення та перераховує оплату постачальнику, залишаючи частину за посередницькі послуги.

Крок 5. Постачальник відправляє оплачений товар за вказаними йому адресами
посередника, і приймає рішення про гарантію на придбаний товар.

Суть дропшиппінгу полягає в тому, що його не можна розглядати як вид торгівлі, а насправді це посередницька послуга між покупцем і постачальником.

Від cupol